Ajankohtaiset
Tältä sivulta löydät ajankohtaiset uutiset ja asiantuntija-artikkelit
Tulevia tapahtumia
Taloyhtiö 2024, Helsinki
Isännöintipäivät, Tampere
FinnBuild, Helsinki
Pirkanmaan Taloyhtiöpäivä, Tampere
Asukasviestinnän toimivuus ja ajantasaisuus korostuu hätätilanteessa
Lue lisää→Oletko uusi Scrum Masterimme?
Lue lisää→Paytrailin huoltokatko vaikuttaa One4all-maksupalveluun 20.2.2024
Lue lisää→Digitaalisten palveluiden hyödyntäminen yhtiökokouksen yhteydessä
Lue lisää→Jenni hyppäsi kyytiin!
Lue lisää→Kuulumme nyt Isännöintiliiton Palveluverkostoon! →
Olemme mukana Rakennuttaminen 2024 -tapahtumassa →
Käytännön vinkit taloyhtiön kriisiviestintään →
Taloyhtiön kriisiviestintä vaatii suunnittelua ja ennakointia →
Suunnitelmallisuutta taloyhtiön viestintään vuosikellon avulla →
2023
Taianomaista joulua ja onnea tulevalle vuodelle! →
Tuen suorittamat maksupalautukset muuttuvat maksullisiksi 1.1.2024 →
Poikkeusaukiolo perjantaina 24.11. →
Varausjärjestelmän käyttökatko 20.11.2023 →
Olemme mukana Korjausrakentaminen 2023 -tapahtumassa →
One4all ja vastuullisuus – mitä se on käytännössä? →
Abloy ja One4all yhteistyöhön →
Olemme mukana Taloyhtiöpäivillä 2023 →
Elvakin ja One4allin yhteistyö monipuolistaa taloyhtiön kulutustietojen jakamisen asukkaille porrasnäytöllä ja asukassovelluksessa →
Apukäsinä Asunnottomien Yön valmisteluissa Vailla Vakinaista Asuntoa ry:llä →
Porrasnäyttö taloyhtiöön rahoituksella – ei tarvetta kertainvestoinnille →
Minna markkinointiin Sonjan tuuraajaksi →
One4allille jälleen Suomen Vahvimmat Platina -sertifikaatti →
Miten taata aito yhdenvertaisuus taloyhtiössä? →
One4all mukana Isännöintipäivillä 27.–28.9.23 →
Tervetuloa One4allille Ulla! →
Asukasdemokratian toteutuminen vaatii toimivaa viestintää →
Taloyhtiön sähköinen varausjärjestelmä tuo kaivattua helppoutta asumiseen →
One4all mediassa →
Taloyhtiö: tiedota, älä oleta →
Sähköinen varausjärjestelmä mukautuu taloyhtiön tarpeisiin →
One4all osallistui Hävikkifoorumi-hankkeeseen →
Moottoripyörät veivät Heidin mukanaan →
Riidat taloyhtiössä – viesti näistä 5 asiasta ja vältä riitojen sesonki →
Kehittämisen tilikausi 2022-2023 →
One4all Mobile on korvannut PNTmobilen →
Yhteistyö ja kumppanuus ovat One4allin toiminnan perusta →
Seniorit eivät tipu digikelkasta – heitä ei edes uskalleta pyytää kyytiin →
Taloyhtiöiden pesutupien suosio on huimassa kasvussa →
5 syytä miksi taloyhtiön automaatio kannattaa →
Kiitos Taloyhtiö 2023 -kävijöille →
Oletko etsimämme ratkaisumyyjä? →
Olemme mukana Taloyhtiö2023 -tapahtumassa →
Onni viestii selkokielisesti taloyhtiön arjesta lapsille →
Uudistettu taloyhtiön mobiilisovellus on nyt julkaistu →
Älykkään kulunhallinnan tarve lisääntynyt – SALTO KS ja One4allin varauskalenteri →
Tervetuloa taloon Jani! →
Tee taloyhtiön pelastussuunnitelma näkyväksi →
One4all tukee Paralympiarahastoa →
Ilman viestintää ei ole toimivaa taloyhtiötä →
Millainen taloyhtiön viestintä toimii? – Katso 5 parasta vinkkiämme! →
Olemme mukana Tampereen Rakennuttaminen 2023 -tapahtumassa 19.–20.1. →
Pörssisähkö – uusi ominaisuus →
2022
Taianomaista joulua ja onnentäyteistä vuotta 2023! →
Sähkökatkon vaikutukset varausten kulunohjaukseen →
Muutamme uuteen toimitilaan! →
Lyhyt käyttökatko palveluissa torstaina 1.12. →
Osallistu webinaariimme! Parempaa taloyhtiöviestintää vuonna 2023 →
Ovatko taloyhtiöt unohtaneet lapset ja nuoret? →
Rakkaudella rakennettu →
Isännöinnin paperiset tiedotteet ovat turha kuluerä – digikanavat tavoittavat asukkaat nopeammin ja pienemmällä vaivalla →
Meillä on ilo esitellä uusi myyjämme, Tomi! →
Uutta! AFRY-rajapinnalla taloyhtiön kulutus näkyviin asukkaille →
Taloyhtiön maine: rautainen vai ruosteessa? →
Tulossa! Uudistettu taloyhtiön sovelluksemme palvelee käyttäjiä entistä paremmin →
One4all mukana FinnBuild -messuilla 4.–6.10.2022 →
Asukastiedot Visma Fivaldi -rajapinnan kautta One4allin palveluun →
Webinaarit täydentävät One4allin asiakaspalvelua →
Taloyhtiön hanke vaatii suunnitelmallista viestintää →
One4all mukana syyskuun Isännöintipäivillä →
Saammeko esitellä: uudet myyjämme Heidi ja Janne →
Mitä me voisimme tehdä enemmän tai toisin? →
Rekry: Myyntipäällikkö →
Taloyhtiön sähköinen varauskalenteri voi olla tietosuojariski →
Patricia tuli takaisin taloon →
Taloyhtiön tapaturmat ehkäistävissä asukkaita osallistamalla →
Uusi ratkaisumyyjämme Visa →
Uusi asuntokohtainen kodinkansio →
Rollock ohjaa nyt myös saunan kiuasta →
Parhaat saunavuorot tasapuolisesti varauskalenterilla →
Taloyhtiöiden turvallisuusriskit hallintaan suunnitelmallisella viestinnällä →
Laadukkaampaa sisäilmaa digitaalisen asukasviestinnän avulla →
Puhdas lattiakaivo parantaa asumisturvallisuutta →
2021
Ensimmäinen porrasnäyttömme kansainvälisessä kohteessa →
iLOQ 5S -avainkulku yhdistettynä taloyhtiön varausjärjestelmään →
Uusi viestintä- ja markkinointipäällikkömme →
Asukkaan vastuu aktiivisen paloturvallisuuden ylläpidossa →
Pilotoinnissa PNTaccess →
Ennakoiva asukasviestintä ohjeistaa toimimaan tulipalotilanteessa →
Uusi asiakaspalvelijamme Mikael →
Avoin rekry: Etsimme myyntipäällikköä →
Tiedotteiden jako Osuriasta suoraan One4allin porrasnäytöille →
Miten porrasnäyttö hankitaan taloyhtiöön? →
Sähköpyörien akkujen lataus ja säilytys taloyhtiössä →
Hyvän asiakaspalvelun edellytykset →
Digitaalisen asukasviestinnän ja asumispalveluiden hyödyt →
One4allin hallituksessa muutoksia →
Kiinteistöalan digitalisaatio etenee – Fiksuvesi ja One4all yhteistyöhön →
One4all Finland Oy:n digitaaliset porrasnäytöt hiilineutraaleiksi →
Talot ovat ihmisiä varten →
2020
Isännöintialalla menossa iso murros →
Asukasviestintä on kilpailukeino →
Asukasviestintä luo yhteisetua →
Korona lisännyt vuorovaikutuksen tarvetta taloyhtiöissä →
One4all European Federation for Living yhteisön jäseneksi →
Ihmisten tarve yhteisöllisyydelle ja yhteistiloille säilyy →
Poikkeustilassa viestintä vaatii nopeutta, täsmällisyyttä ja avoimuutta →
Palvelueteinen – uusi asumisen palvelumuoto →
Lisäjätekulut on kasvava ongelma vuokrataloyhtiöissä →
Mitä karanteeni voisi opettaa asumisen viestinnästä? →
2019
Tulevaisuuden asumisen palvelualusta – asiantuntijana Kimmo Rönkä →
Siivouspalveluyritys hyödyntää digitaalista asukasviestintäjärjestelmää →
Asumisturvallisuus ja turvallisuustiedottaminen →
Digitaalisille palveluille kysyntää →
Asukasdemokratiaa viestintään →
Yhteisöllisyys, yhteiskuntaa ja elämää koossa pitävä voima →
Digitaaliset palvelut kiinteistön arvon rakentajana →
Taloyhtiön asukasturvallisuuden kehittäminen →
2017
Asukasviestintä kiinteistön saneerauksen yhteydessä →
Menestyvän taloyhtiön tunnusmerkkejä →
Pelsu pelastussuunnitelma porrasnäyttöihin ja mobiiliin →
Taloyhtiössä tiedotetaan, mutta lukeeko tiedotteita kukaan? →
Vieraskynä: 5 minuuttia vs 7200 minuuttia? →
Vieraskynä: Taloyhtiön viestinnästä ja turvallisuudesta →
2016