Ota yhteyttä

Espoolainen taloyhtiö panostaa digitaaliseen viestintään – As Oy Anjalankuja

Taloyhtiöiden viestinnältä vaaditaan vuosi vuodelta enemmän. Asukkaat ovat mobiililaitteiden ja tietokoneiden myötä tottuneet nopeaan ja reaaliaikaiseen viestintään. Digitaaliset porrasnäytöt ovat osa tätä luonnollista viestinnän kehitystä. Tämän on huomannut myös Matinkylässä sijaitseva As Oy Anjalankuja 3, ja taloyhtiö päättikin investoida porrasnäyttöihin.

”Kuulimme One4allin porrasnäytöistä Matinkylän huollon kautta. Samaan aikaan meillä oli tarve kehittää taloyhtiön viestintää asukkailta saamamme palautteen perusteella. Teimme hallituksessa päätöksen ottaa porrasnäyttö koekäyttöön ja testata sen toimivuutta yhtenä tiedottamisen kanavana. Jo ennen testausjakson päättymistä päätimme hankkia molempiin taloihin porrasnäytöt”, kertoo Kimmo Ruuskanen, Asunto Oy Anjankuja 3 hallituksen puheenjohtaja.

Asumisen palvelualusta mukautuu taloyhtiön tarpeisiin

Näytön asentaminen ja käyttöönotto oli helppoa. Ensimmäisen näytön asennuksesta huolehti One4allin henkilökunta ja toisen asensimme itse. Aluksi näytöt käyttivät 3G/4G-yhteyttä, mutta päivitimme ne myöhemmin käyttämään taloyhtiön omaa kiinteää internet-yhteyttä, Ruuskanen jatkaa.

One4allin toimitusjohtaja Kitte Hamiltonin mukaan näyttöjen sisältö on muokattavissa asiakkaiden toiveiden mukaisesti, jopa rajapintoja myöten, ja sisällöntuotanto on tehty erittäin helpoksi yksinkertaisen hallintasivuston avulla.

”Järjestelmä on alusta asti suunniteltu asiakkaiden kanssa yhteistyössä. Asiakkailtamme saamme arvokkainta palautetta”, Hamilton toteaa. ”Porrasnäytön ohella tarjoamme asukassovelluksen, jonka avulla asukas saa porrasnäytön lisäksi viestinnän myös omaan älylaitteeseensa – porrasnäytöt taskukoossa”, hän jatkaa.

Taloyhtiössä talonmiehenä toimiva Jaakko Vantaan mukaan hallinta­järjestelmä on tehty niin helpoksi, että sen käyttöä ei edes tarvinnut opetella. Tiedotteiden ja asukastietojen päivitys onnistuu häneltä minuuteissa, eikä enää tarvitse juosta monelle ilmoitustaululle kiinnittelemään lippusia ja lappusia.

Myös Ruuskanen on samoilla linjoilla.

”Sisällöntuottaminen järjestelmään on helppoa ja käyttöliittymä selkeä. Olemme laittaneet mobiiliversioon lisäksi näkyviin muun muassa taloyhtiön asukasohjeet ja materiaalia englanniksi. Aikaisemmin hallituksen puheenjohtaja, talonmies ja isännöitsijä ovat hoitaneet tiedotteiden päivitystä. Päätimme kuitenkin tänä keväänä valita hallituksesta tiedotusvastaavan. Kokonaisuutena laitteisto on osoittanut hyväksi.”

Lopuksi Ruuskanen antaa hyvän vinkin porrasnäyttöä hankkivalle. ”Näytön paikka tulee valita huolella, jotta se on luettavissa mahdollisimman helposti.”

Ota yhteyttä, mietitään yhdessä juuri teille sopiva ratkaisu
0400 888 218myynti@one4all.fi

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Asiakaskokemuksia

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti