Ota yhteyttä

Asukasviestintä yhteisöllisyyden rakentajana – Setlementti­asunnot

Digitaaliset porrasnäytöt kokeilussa Setlementti­asunnoilla

”Täähän on tosi hyvä!” iloitsivat Havukosken asukkaat uusista digitaalisista kosketusporrasnäytöistä.

Kokeilu aloitettiin 2016 One4allin kanssa Setlementtiasuntojen toimistossa sekä viidessä talossa: Viikissä, Muuralassa, Havukoskella, Kiltakartanossa ja Jätkäsaaren Sukupolvienkorttelissa. Näiden talojen asukaskokemusten jälkeen näyttöjä asennettin kaikkiin Setlementtiasuntojen kohteisiin ja asennetaan lisää sitä mukaa kun uusia kohteita valmistuu.

Toukokuussa 2018 otettiin lisäksi yhtä kohdetta lukuun ottamatta käyttöön asukassovelluksen jokaiseen kohteeseen tehostamaan viestintää ja luomaan yhteisöllisyyttä.

Setlementtiasuntojen älykulunvalvonta

“Yhteiset asukastilat kehittyvät asukkaiden mukana ja lisäävät asumisviihtyvyyttä. Yli 2 000 asukkaan ja yhteiskäyttöön tarkoitettujen asukastilojen koordinoinnissa on oleellista digitaalisten asumispalveluiden toimivuus ja turvallisuus”, toteaa Sanna Uotila, palvelumuotoilija, Setlementti­asunnot.

Laajan käyttäjäkunnan ja useamman tilan hallinnointi onkin järkevää ja helppoa digitaalisella pilvipalvelupohjalle luodulle varauskalenterilla sekä lukitus- ja kulunohjausintegraatiolla.

Vuonna 2018 Setlementtiasunnoilla on taloja 24, koteja 1 700 ja asukkaita noin 2 000 kahdeksassa eri kaupungissa. Jokaisessa kohteessa on ainakin yksi yhteiskäyttöön luotu asukastila. Yhteisölliseen asumiseen panostava Setlementti on huomioinut uudisrakennuksissa yhteistilojen ja asumispalveluiden tarpeen.

Ota yhteyttä, mietitään yhdessä juuri teille sopiva ratkaisu
0400 888 218myynti@one4all.fi

 

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Tuotteet ja palvelut

Asiakaskokemuksia

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti