Kuopiolainen vuokrataloyhtiö päivitti porrastaulun nykyaikaan – Niiralan Kulma Oy
Niiralan Kulma Oy otti porrasnäytöt osaksi asukasviestintäänsä
Digitaalinen asukasviestintä ja asumispalvelut ovat herättäneet paljon kiinnostusta vuokrataloyhtiöissä. Kehitämme määrätietoisesti yhteistyössä asiakkaidemme kanssa digitaalisia viestintäratkaisuja, porrasnäyttöjä ja mobiilipalveluja, kiinteistöhallinnan ja asukasviestinnän tarpeisiin. Monikanavaiset ja helppokäyttöiset viestintäratkaisut palvelevat niin yhtiön asukkaita kuin kiinteistönhoitajiakin sekä muita sidosryhmiä. Uudiskohteita suunnitellessa monet asiakkaistamme ovat huomioineet tarpeen digitalisoida yhtiön viestintäkanavat.
Asiakkaamme Niiralan Kulma Oy tarjoaa laadukkaita vuokrakoteja Kuopiosta ja sen lähialueelta. Niiralan Kulma otti syyskuussa 2017 käyttöön uudiskohteeseen ensimmäisen digitaalisen porrastaulun. Myös asukassovellus on sittemmin otettu käyttöön.
”Talon Avoimet Ovet -esittelypäivässä näyttö herätti runsaasti huomiota, ja kiinteistönhoitajilta on tullut positiivista palautetta. Digitaalinen porrasnäyttö helpottaa heidän työtään huomattavasti, ja tavoitteena on aktiivisesti tuottaa sisältöä tauluille. Sisällön hallinta on helppoa ja joustavaa”, kertoo markkinointisuunnittelija Hanna Harjunheimo.
Porrasnäytön visuaalinen ilme on suunniteltu Niiralan Kulman oman brändin mukaiseksi. Vuokrataloyhtiön logo on sijoitettu näkyvästi kotelon yläosaan. Alaosaa kiertää yhtiölle luotu graafinen kaupunkimaisema. ”Yhtiömme brändi on näin erittäin tunnistettava ja selkeä”, kertoo Hanna.