Ota yhteyttä

Tuki hallinta­järjestelmän käyttäjälle

Tuki hallinta­järjestelmän käyttäjälle, yleisimmät kysymykset

Asukastunnukset

Miksei asukas pääse rekisteröitymään / kirjautumaan asukassovellukseen?
Asukkaan tietoja ei ole lisätty hallinta­järjestelmään, tai sähköpostiosoite puuttuu asukkaan tiedoista.

Asukas ei saa tervetuloa-viestiä sähköpostiin.
Joissain tapauksissa tervetuloa-viesti ei mene perille asukkaan sähköpostiin. Tämä voi johtua sähköpostin asetuksista / suodattimista. Asukkaalle voidaan luoda väliaikainen salasana manuaalisesti Asunnon hallinta -näkymän kautta.

Varauskalenterit

Miten asukas pääsee varattavaan yhteistilaan sisälle, jos kalenteriin on liitetty kulunohjaus?
Asukkaan tiedoista löytyy PIN-koodi kulunhallintaan. Koodi toimii varatun tilan ovilukijaan varauksen ollessa voimassa. Ovilukijaan pitää muistaa syöttää #-merkki PIN-koodin perään. Asukas näkee oman PIN-koodinsa asukassovelluksesta.

Miksei asukas saa varattua vuoroa varauskalenterista?
Varausten enimmäismäärä on todennäköisesti täyttynyt tai kalenterin näkyvyys ei yllä varattavaan vuoroon saakka. Tarkista kalenterin määritykset.

Tiedottaminen

Miksei tiedote näy porrasnäytöllä?
Varmista että olet valinnut sijainniksi kyseisen portaan, johon näyttö on liitetty. Jos tiedote on ajastettu, se tulee näkyviin vasta ajastuksen alkaessa.

Miksi tiedote näkyy pienenä porrasnäytöllä?
Jos olet liittänyt kuvatiedoston (PDF, JPG, PNG, GIF), tiedotteen tyypiksi tulee valita ”liittäminen”. Tällöin liitetty kuva skaalautuu näytön kuva-alueeseen.

Muuta

Miten voin lisätä yhteystiedot porrasnäytölle?
Asukkaat-osion asetuksista (hammasrattaan kuva) löytyy kohta ”Yhteystiedot (näyttö)”. Voit syöttää yhteystiedot tekstikenttään, ja tallennuksen jälkeen ne ovat näkyvillä porrasnäytöllä.

Mistä näen asukkaille lähtevän tervetuloa-viestin? Voiko sitä muokata?
Tervetuloa-viesti löytyy Asukkaat-osion asetuksista. Tekstikenttään voi tarvittaessa tehdä muutoksia viestiin. Huom! Älä tee muutoksia olemassa oleviin linkkeihin.

Miten lähetän tervetuloa-viestin asukkaalle?
Valitse oikea asunto ja paina ”Muokkaa” (kynän kuva). Asukkaan tiedoista löytyy painike ”Lähetä tervetuloa-viesti”.

Asukas ei käytä sähköpostia. Miten hän voi rekisteröityä One4all Mobile -sovellukseen?
Asukkaan tiedoista löytyy käyttäjätunnus- ja salasana-kentät. Käyttäjätunnus ja salasana voidaan lisätä näihin kenttiin ja toimittaa tiedot asukkaalle. Asukas voi itse vaihtaa salasanan, kun hän on päässyt kirjautumaan sisään sovellukseen.

Tuen yhteystiedot

Tekninen tukemme palvelee taloyhtiön hallintoa kaikissa järjestelmään liittyvissä asioissa.
Tekninen tuki palvelee arkisin klo 9–16:

0207 229 381
support@one4all.fi