Ota yhteyttä

Digitaalisille palveluille kysyntää

Tiedätkö miten saatte taloyhtiössänne asukkaiden arjen pyörimään digitaalisilla palveluilla?

Keräsimme kymmeniä yksittäisiä tilanteita, joissa digitaalisen asukasviestinnän ratkaisut helpottavat asukkaiden arkea ja nostavat asumisen – ja elämisen – tasoa.

Juhlat tulossa, mutta asunto on aivan liian pieni viidellekymmenelle vieraalle. 

Taloyhtiössä on käytettävissä yhteinen iso keittiöllä varustettu asukastila, johon voi tehdä tilavarauksen digitaalisen varauskalenterin kautta. Avaimiakaan ei tarvitse noutaa, sillä käytössä on iLOQ kulunohjaus.

Kimppa-auto, mutta miten?

Lähikortteliin on tullut yhteiskäyttöauto, jonka voi varata yhteisen varauskalenterijärjestelmän kautta. Rappukäytävän digitaalisen porrasnäytön ja asukassovelluksen kautta varaus tapahtuu näppärästi!

Kevät ja kesärenkaiden vaihto edessä!

Taloyhtiö tarjoaa siihen palvelun ja on aktivoinut sitä varten ihan oman väliaikaisen varauskalenterin! Ajan voi varata kätevästi asukas­sovelluksella.

Löytyisikö omasta taloyhtiöstä isompi asunto?

Yhtiö on aktivoinut oman moduulin asukassovellukseen vapautuville asunnoille. Oman taloyhtiön asukkaat saavat ensikäden tietoa vapautuvista asunnoista.

Kevätsiivous menossa.

Miten pääsisi helpoiten ylimääräisestä tavarasta eroon? Virtuaaliseen kirpputoriin voi jättää kuvallisen ilmoituksen. Ilmoituksen saa näkyviin oman taloyhtiön asukkaille tai vaikkapa koko korttelin tai asuinalueen asukkaille. Jakamis- ja kiertotaloutta parhaimmillaan!

Avaimet löytyivät leikkialueelta.

Taloyhtiössä on viisi rappua, eikä tietoakaan siitä missä avaimensa kadottanut asukas asuu. Asukassovelluksella voi lähettää ilmoituksen kaikkien asukkaiden nähtäväksi, jotta avainten omistaja löytyy.

Lapsille leikkiseuraa ja tekemistä?

Asukassovelluksen kautta jokainen asukas voi ottaa kopin yhteisen tekemisen järjestämiseksi. Jalkapalloa tai kirkonrottaa pihalla sunnuntaina iltapäivällä, löytyykö innostusta? Yhteisöllisyyttä parhaimmillaan.

Löytyisikö naapurista apua?

Verhot pitäisi ripustaa eikä seniori uskalla enää ilman apua sitä tehdä. Auttaisiko seniori lapsenhoidossa kampaamokäynnin ajan? Autetaan ja saadaan apua. Kaikki avunpyynnöt voi julkaista helposti sovelluksen ilmoitustaululla. Avuliaita naapureita löytyy varmasti.

Asuinaluella on monta hyödyllistä palveluntarjoajaa.

Koiranulkoilutus-, siivouspalvelu-, kodinhoito- ja ruokakassi-palvelut tiedottavat aktiivisesti digitaalisten porrasnäyttöjen kautta. Tiedotteet tulevat kätevästi myös asukkaiden omaan asukassovellukseen. Ekologista!

Turvallisuuskartoitus

Seuraavaa yhtiökokousta varten pitäisi saada kartoitettua kuinka hyvin asukkaat ja osakkaat tuntevat taloyhtiön pelastussuunnitelman. Turvallisuuskysely on lähetettävissä digitaalisesti asukaskyselynä asukassovelluksen kautta. Isännöinti kokoaa helposti vastaukset PNTmanager hallinta­järjestelmän kautta yhtiökokousta varten analysoitavaksi.

Aktiivinen asukastoimikunta järjestää asukasillan.

Kutsu lähtee suoraan kaikkien asukkaiden omaan kännykkään!
Push-ilmoitus asukassovellukseen aamulla klo 06! Vesikatkos koko korttelissa putkivian takia. Onneksi ilmoitus tuli ajoissa suoraan asukkaille. Nyt isännöitsijän tai huoltoyhtiön ei tarvitse vastaanottaa ilmoitusta ongelmasta jokaiselta asukkaalta erikseen. Näin säästyi monta työtuntia.

Muistutusviesti: palovaroittimen testaus!

Koko taloyhtiön asumisturvallisuuden takia on tärkeää, että jokainen asukas vastaa omien palovaroittimiensa testauksesta, joten muistutetaan siitä tasaisin väliajoin.

Miten saadaan säästöä aikaiseksi?

Osallistetaan asukkaat mukaan säästämään. Esitetään aktiivisella viestinnällä konkreettisia kulutustietoja ja säästötavoitteita. Säästökampanjalla on saatu yllättäviä tuloksia aikaiseksi.

Talkoot, miten saada porukka kasaan?

Osallistetaan asukkaat päättämään paras talkooajankohta. Sovelluksen kautta lähetetyllä asukaskyselyllä selvitetään mikä talkooajankohta saa eniten kannatusta.
Lomalle lähdössä ja unohtui perua saunavuorot! Onneksi ne pystyy perumaan etänä vaikka lentokentältä.

Koira söi asukaskansion!

Asukaskansiosta puuttuu papereita tai tietoja ei ole päivitetty! Onneksi kaikki ajantasaiset tiedot löytyvät päivitettynä asukassovelluksessa.

Vessa vuotaa! Mistä saan isännöitsijäntodistuksen?

Onneksi asukas voi viestittää saman asukassovelluksen kautta sekä huoltoon että isännöinnille!

Turva-kansion turvallisuusohjeet olisi päivitettävä!

Printtaamisen ja postiluukkuihin vietävien kirjeiden sijaan tiedot on yksinkertaisinta päivittää digitaalisesti yhden hallinta­järjestelmän kautta. Taloyhtiön hallituksen viestintävastaava päivittää ohjeet järjestelmään. Asukkaat voivat lukea päivitetyn tiedon sekä rappukäytävän digitaalisen näytön kautta tai omasta asukassovelluksestaan.

Mites ne uudet lajitteluohjeet menikään?

Asukas löytää ajantasalla olevat ohjeet sovelluksensa kautta, sekä visuaalisena että kirjallisena.
Ihanaa! Ei enää ylimääräisiä paperilaskuja! Saunavuorot voi maksaa saman tien varauksen yhteydessä PNT®pay maksupalvelun kautta.

Uusi jäsen hallitukseen.

Jäsen pääsee helposti kärryille asioista kun voi lukea kaikki aikaisemman pöytäkirjat ja tarvittavat dokumentit sovelluksesta, eikä niitä tarvitse erikseen lähetellä. Asukkaille voi luoda rooleja, ja roolikohtaisesti julkaista dokumentteja tai tiedotteita.

Pikainen tiedote pitää saada heti rivitaloyhtiön asukkaille!

Sen sijaan, että tilataan huolto kopiomaan ja viemään tiedotteita kahdeksaan asuntoon 10 km päähän, se lähetetäänkin PNTmanager hallinta­järjestelmän kautta vaivattomasti muutamalla napinpainalluksella asukkaiden sovellukseen. Selvää säästöä!



Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti