Hakonen Solutions ja One4all aloittavat yhteistyön

Hakonen Solutions laajentaa tarjontaansa asukasviestintäratkaisuilla

Hakonen tarjoaa elinkaaripalveluja kiinteistöalalla toimiville suurille ja keskisuurille yrityksille, joiden loppuasiakkaana ovat usein asukkaat.

"Tarjoamme elinkaaripalveluja kokonaiskustannusten ja hyvän laadun varmistamiseksi. "Last mile" eli asukkaalle asti toimitettu palvelu, on se paikka, jossa palvelumme taso lopulta mitataan", kertoo liiketoiminnanjohtaja Ari Myllymäki.

Isojen kodinkoneiden ja ammattipesulakoneiden elinkaarihallintapalvelu kattaa hankinnan, kuljetukset, asennuksen, huollon ja kierrätyksen. Lisäksi se pitää sisällään monia lisäpalveluja, tarjoten ratkaisuja asiakkaiden ja asukkaiden elämän helpottamiseksi.

Hakonen on hionut elinkaarihallinnan modulaarisiksi palvelupaketeiksi, joista rakennetaan asiakkaalle sopiva ja jatkuvasti kehittyvä kokonaisuus. Digitaaliset ratkaisut ovat myös yksi oleellinen osa melkein kaikkia Hakosen palveluja.

"Tavoitteenamme on jatkuvasti kehittää näiltä osin käyttökelpoisia ratkaisuja asiakkaittemme eduksi", Myllymäki jatkaa.

Hakonen Solutions esittely verkossa.
Hakonen verkkokauppa.

 

Pyörää ei kannattanut keksiä uudelleen

Kiinteistöjen asukasviestintä perinteisten rapputaulujen kautta on toistaiseksi ollut hidasta, virhealtista, työlästä ja hankalimmin hallittavissa. Tähän tiedostettuun tarpeeseen Hakonen lähti hakemaan ratakaisuja.

Ensin Hakonen suunnitteli toteuttavansa ratkaisut itse. Tutkittuaan vaihtoehtoja huomio kiinnittyi One4all Finland Oy:n erinomaisen hyvin suunniteltuun ja helppokäyttöiseen softaan, katsoipa sitä sitten asukkaan tai kiinteistönhallinnan näkövinkkelistä. Lisäksi palvelussa on huomioitus itse fyysisten tuotteiden eli kosketus- ja passiivinäyttöjen laatu ja yksityiskohdat.

"Kokonaisuus on ylivoimaisesti modernein, monipuolisin ja helppokäyttöisin, oikea ratkaisu Hakosen asiakkaiden tarpeisiin pitkälle tulevaisuuteen. Päästäksemme edes lähelle sitä mitä One4all on jo kehittänyt, olisi matka ollut todella pitkä ja karikkoinen. Eikä pyörää kannata lähteä keksimään uudestaan",  kommentoi Myllymäki.

Hakonen näki selkeät mahdollisuudet hedelmälliselle yhteistyölle One4all:n kanssa, huomioiden asiakkaittensa etu. Yhteistyön aloittamisesta keskusteltiin avoimesti. Samankaltainen arvomaailma sekä toimintatapa tuntuivat noudattavan samaa nuottia, joten yhteistyölle oli helppoa lyödä kättä päälle.
 

"Olemme saaneet heti hyvän lähdön yhteistyölle, sillä parasta ratkaisua ei ole vaikea tarjota!" toteaa Ari Myllymäki

 

"Tyylikkäät ja modernit porrasnäytöt monipuolisine ominaisuuksineen, kiinteistönpidon hallintaan kehitetty PNT®järjestelmä, valmiit rajapinnat ja mahdollisuus räätälöidä uusia ratkaisuja, ajanvarausjärjestelmä kulunohjauksineen sekä asukasviestinnän mobiilisovellus PNT®mobile sopivat erinomaisesti meidän elinkaaripalvelutuotteeksi", kiteyttää Myllymäki.

 

Samoilla linjoilla on One4all:n toimitusjohtaja Kitte Hamilton

"Liiketoimintamme ja palvelun kysyntä on kasvanut vauhdilla. Yhteistyö Hakosen kanssa tuo tervetullutta lisävoimaa myyntiin. Hakosen avulla voimme jakaa tietoa palvelustamme entistä laajemmalle asiakaskunnalle, jotta hekin voisivat hyötyä sen tuomista mahdollisuuksista."



Hakonen Solutions Oy on kotimainen voimakkaassa kasvussa oleva kiinteistöille elinkaarihallintapalveluja tarjoava yritys, joka on toiminut Suomen markkinoilla nyt jo 100 vuotta, vuodesta 1918. Hakonen työllistää 300 henkilöä, jotka ovat pitkälle vietyjen ihmisläheisten palveluiden takuumiehiä ja -naisia. Hakosen missio on poistaa ihmisten huolet tarjoamalla heille ympäristöystävällisisä, helppokäyttöisiä ja ihmisläheisiä ratkaisuja.

 

Ari Myllymäki, liiketoimintajohtaja
Hakonen Solutions Oy

Kitte Hamilton, toimitusjohtaja
One4all Finland Oy