Ota yhteyttä

Hissi Design Finland ja One4all Finland yhteistyöhön

Porrasnäytöt hisseihin


Hissi-Design Finland ja One4all Finland Oy ovat käynnistäneet yhteistyön, jonka avulla asiakas saa monimuotoisia parannusratkaisuja kiinteistöjen hisseihin. Yhteistyö tarjoaa nyt myös uusia digitaalisia ratkaisuja viestinnän ja asukaspalveluiden kehittämisell

Hissi osana asumismukavuutta ja asukasviestinnän kehitystä

Koti on ihmiselle rakas paikka, mutta myös arvokas sijoitus. Kodin tunnelmaan virittäydytään jo ulko-ovelta. Viihtyisällä sisäänkäynnillä on myös taloudellista merkitystä. Se on merkki hyvin hoidetusta taloyhtiöstä. Huoliteltu ilme nostaa kiinteistön arvoa ja parantaa asunnon myytävyyttä.

Yksi tärkeä osa kotiin saapumista on myös hissimatka. Hississä seinät ovat lähellä matkaajaa. Niillä on erityisen merkittävä vaikutus koko hissin ilmeeseen. Seinämateriaaleissa on paljon vaihtoehtoja, jotka mahdollistavat erilaisia ratkaisuja tyylin suhteen.

”One4allin kanssa aloitettu yhteistyö mahdollistaa nyt digitaalisten porrasnäyttöjen tuomisen hissin sisälle, mikä tuo uusia mahdollisuuksia parantaa käyttökokemusta”, kertoo liiketoimintajohtaja Juha Hytti Hissi-Design Finlandista.

Hissi-Design Finland on osaaminen ja oikeus tehdä luvanvaraisina hissiasennuksia. Tämä mahdollistaa myös visuaalisen ja auditiivisen käyttökokemuksen parantamiseen liittyvän tekniikan upotettamisen hissin rakenteiden sisään, myös erittäin monipuoliset keinot kunkin kohteen tarpeen mukaisen hissikokemuksen luomiseen.

”Tarvittaessa voimme toteuttaa hissin, jonka visuaalinen ilme mukailee esimerkiksi kiinteistön yleistä ilmettä. Teemme myös hisseihin liittyvät huollot ja tekniset parannukset, jotka useimmiten jäävät näkymättömiin hissien käyttäjiltä. Toimimme ammattitaitoisesti ja innovatiivisesti hissialan vaatimusten mukaisesti”, Juha Hytti toteaa.

One4all Finland Oy on jo vuosia toimittanut ja asentanut digitaalisia porrasnäyttöjä taloyhtiöiden porraskäytäviin, mutta nyt ammattitaitoisen yhteistyökumppanin myötä näytöt on mahdollista sijoittaa myös hisseihin.

“Porrasnäytön sijoittaminen hissin sisälle on tullut pääsääntöisesti puheeksi yhtiöissä, missä suuri osa asukkaista ei kulje sisään pääsisäänkäynnistä, vaan he kulkevat hissillä suoraan esim. parkkihallista. Asuinkiinteistöissä hissinäytössä tärkeimpänä pidetään tiedottamista, mutta toimitilojen osalta näihin kaavailla usein myös yrityslistausta”, kertoo toimitusjohtaja Kitte Hamilton One4allista.

“Haluamme jatkuvasti kehittää uusia mahdollisuuksia asiakkaillemme parantaa asumiskokemusta palveluidemme avulla, ja tämä tarkoittaa niiden kehittämistä asiakastarpeiden mukaan. Mielenkiinnolla odotan mitä uusia innovaatioita saamme yhteistyöllä aikaiseksi”, Hamilton jatkaa

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Tuotteet ja palvelut

Asiakaskokemuksia

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti