​Loistavaa viestintää nyt myös rivitaloyhtiöissä

PNT®mobile asukassovellus on otettu käyttöön nyt myös ensimmäisissä rivitaloyhtiöissä. Huolimatta yhtiön koosta on viestintä yhtiön asioista tärkeää jokaiselle asukkaalle. Ensimmäisissä rivitaloyhtiöissä, joissa PNT®mobile otettiin käyttöön, asuntomäärät vaihtelevat 7 ja 30 välillä.

Tehokasta kaksisuuntaista viestintää

PNT®mobile applikaatio on ladattavissa iOS ja Android laitteille, sekä käytettävissä myös selainversiona esim. tietokoneilla ja Windows phonella.

Push-ilmoitus muistuttaa asukasta uusista viesteistä, ja hallinnon puolella nähdään kuka viestit on käynyt lukemassa lukukuittauksen avulla.

Asukas voi suoraan PNT®mobilen kautta lähettää viestiä esimerkiksi isännöitsijälle, tai isännöitsijä voi käydä yhteistä viestikeskustelua esimerkiksi hallitusten jäsenten kanssa.

Myös yhtiötä koskevia dokumentteja voi säilyttää kootusti sovelluksen dokumenttipankissa, missä ne on helposti asukkaiden luettavissa.

Asukkaita voidaan osallistaa päätöksen tekoon palvelussa olevan asukaskysely työkalun kautta. Taloyhtiön ilmoitustaulu ja digitaalinen kirpputori antaa kanavan asukkaiden omille ilmoituksille.

DIGITAALINEN VARAUSKALENTERI YHTEISILLE HYÖDYKKEILLE

Varauskalenterit on hyödynnettävissä rivitalokohteissa yhteisille hyödykkeille. Onko yhtiön käytössä esimerkiksi yhteinen ruohonleikkuri, joka on aina jonkun muun käytössä kun sitä tarvitsisi? Varaa se ennakkoon varauskalenterin kautta, ja käytä sitä silloin kun sinulle sopii. 

Riskitön palvelu ilman suuria investointeja

PNT®mobile asukassovellus mahdollistaa riskittömän palvelun, sillä taloyhtiö ei joudu tekemään suuria investointeja. Yhtiön ei myöskään tarvitse sitoutua palveluun kuin 3kk kerrallaan.

Asukassovellus toimii myös yhdessä digitaalisten porrasnäyttöjen kanssa.

Lue lisää ominaisuuksista www.pnt.fi tai ole meihin yhteydessä kerromme mielellään lisää.