​Loistavaa viestintää nyt myös rivitaloyhtiöissä

PNT®mobile on otettu käyttöön nyt myös ensimmäisissä rivitaloyhtiöissä. Huolimatta yhtiön koosta on viestintä yhtiön asioista tärkeää jokaiselle asukkaalle. Ensimmäisissä rivitaloyhtiöissä joissa PNT®mobile otettiin käyttöön asuntomäärät vaihtelevat aina 7 ja 30 välillä.

Tehokasta kaksisuuntaista viestintää

PNT®mobile appi on ladattavissa iOS ja Android laitteille sekä käytettävissä myös selainversiona esim. tietokoneilla ja Windows phonella.

Push ilmoitus muistuttaa asukasta uusista viesteistä ja hallinnon puolella nähdään kuka viestit on käynyt lukemassa lukukuittauksen avulla.

Asukas voi suoraan PNT®mobilen kautta lähettää viestiä esimerkiksi isännöitsijälle, tai isännöitsijä voi käydä yhteistä viestikeskustelua esimerkiksi hallitusten jäsenten kanssa.

Myös yhtiötä koskevia dokumentteja voi säilyttää kootusti sovelluksen dokumenttipankissa, missä ne on helposti asukkaiden luettavissa.

Asukkaita voidaan osallistaa päätöksen tekoon palvelussa olevan kyselytyökalun kautta. Ja taloyhtiön ilmoitustaulu ja digitaalinen kirpputori antaa kanavan asukkaiden omille ilmoituksille.

Jonoa yhteisen ruohonleikkurin käyttöön?

Varauskalenterit on hyödynnettävissä myös rivitalokohteissa yhteisille hyödykkeille. Onko yhtiön käytössä esimerkiksi yhteinen ruohonleikkuri joka on aina jonkun muun käytössä kun sitä tarvitsisi? Varaa se ennakkoon varauskalenterin kautta ja käytä sitä silloin kun sinulle sopii. 

Riskitön palvelu ilman suuria investointeja

PNT®mobile mahdollistaa riskittömän palvelun, sillä suuria investointeja ei taloyhtiö joudu tekemään. Yhtiön ei myöskään tarvitse sitoutua palveluun kuin 3kk kerrallaan.

Lue lisää ominaisuuksista www.pnt.fi tai ole meihin yhteydessä kerromme mielellään lisää.