Ota yhteyttä

Menestyksemme määrittelee asiakas

”Strategia vaatii vahvaa tahtoa. Kun puhutaan pyrkimisestä, ollaan jo hakoteillä. Tarvitaan selkeät tavoitteet, jotta voidaan suunnitella miten niihin päästään.” Näillä sanoilla hallituksemme puheenjohtaja Kiinteistöneuvos Reijo Savolainen avasi aiheen “Menestyvällä Taloyhtiöllä on Strategia”, AKHAn messuristeilyllä syyskuussa 2018.

Maailma on ideoita, suunnitelmia ja pyrkimyksiä täynnä, mutta vasta toteutus määrittelee niiden toimivuuden ja arvon. Yhden idean toteutus ei kuitenkaan takaa menestystä, vaan vaatii jatkuvaa kehitystä, aallonharjalla olemista.

Kehittyvän alan tarpeet, asiakkaan kuuleminen ja tarpeiden ymmärtäminen toimii meillä punaisena lankana. Tästä päästään palvelumme asiakaslähtöisyyteen, joustavuuteen, nopeaan kehittämiseen ja palvelun helppokäyttöisyyden vaalimiseen. Asiakkaidemme palaute on kuitenkin se mikä määrittelee onnistumisemme, ja mistä voimme olla ylpeitä:

“Tiedoksenne, että teidän palvelu, lähinnä käytettävyys UI:ssa, edustaa ihan kirkkainta kärkeä näissä laitteissa,
eli älkää muuttako mitään!”

”Toimintanne ja varsinkin vaste-aikanne asiakaspalvelussa on ollut äärimmäisen nopeaa ja hienoa, kysymyksiimme olemme saaneet vastauksia todella nopeasti. Lisäksi palvelunne on ollut äärimmäisen helppokäyttöinen.”

“Kehittämänne digitaalisen viestintä- ja varauskalenterijärjestelmän mahdollisuudet ovat kyllä monipuoliset! Palvelu tukee kokonaisvaltaisesti taloyhtiömme strategisia tavoitteita.”

“Porrasnäyttö on älyttömän hieno tuote – pidän erityisesti siitä, että nimiluettelo jäljittelee perinteistä mallia.”

“Hyvin on toiminut! Hyvää palautetta olemme saaneet tyylikkäästä ilmeestä.”

”Ihan kiva, että tulit paikalle, mutta ei ole mitään missä voisit auttaa. Kaikki toimii niin yksinkertaisesti ja hienosti.”

Kehitystyötä

Viime tilikauden aikana olemme kehittäneet palveluamme taas paljon. Julkaisimme uuden PNTpay maksupalvelun, sekä kehitimme uusia ominaisuuksia yhteistyössä iLOQin kanssa, kuten esimerkkinä saunojen releohjauksen.

Varauskalentereiden toistuvaisvaraukset ja alkaneen vuoron varaaminen saatiin käyttöön, sekä mahdollisuus kustomoida PNTmobile asukassovelluksen navigointivalikko asiakaskohtaisesti. Lisäksi parantelimme monia olemassa olevia ominaisuuksia ja teimme myös useita asiakaskohtaisia toteutuksia.  

Liikevaihtomme kasvoi edellisvuodesta 47%, 761K euroon. Alkanut tilikautemme näyttää myös loistavalta. Kahden ensimmäisen kuukauden jälkeen olemme liikevaihdollisesti 52% edellä viime vuotta, ja tilauskantamme loppuvuodelle on mahtavassa kasvussa.

Tästä on hyvä jatkaa uusia tavoitteita kohti. Asiantuntijuus on taitoa, joka kehittyy pitkällisen kokemuksen ja sisäistyneen tiedon myötä. Oppiminen ja tiedon nälkämme ei lopu, eikä halumme palvella asiakkaitamme tyrehdy.
 

Kitte Hamilton

Jaa: Facebook · LinkedIn · Twitter

Tuotteet ja palvelut

Asiakaskokemuksia

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Haluatko tarjota laadukkaita asumiskokemuksia?

Soita tai lähetä viestiä – mietitään yhdessä sopivat ratkaisut, joilla laadukas asumiskokemus rakennetaan.

Henry Hietavala, myynti