PNT®mobile - taloyhtiöviestinnän uusi palvelu

Älypuhelin on osa lähes jokaisen ihmisen arkipäivää. Älypuhelin on lähes aina mukana ja sen kautta tavoittaa asukkaan juuri silloin kun on tarve. Ilman erillistä kirjautumista puhelin ilmoittaa kun jokin tärkeä tiedote on julkaistu tai jokin tärkeä viesti asukkaalle lähetetty.

Lämmintä vettä ei tule tai patterit hohkaavat enemmän kylmyyttä kuin lämpöä. Miksi?, se voisi selvitä PNT®mobilea vilkaisemalla. Reaaliaikanen viestintä säästää isännöitsijän ja huoltomiehen monelta ärtyneeltä puhelulta kun asukas saa viestin heti omaan kännykkäänsä, ja tietää että homma on jo hoidossa.

Kun naapurissa ramppaa väkeä ja musiikki soi ehkä hivenen turhan lujaa vielä klo 22 perjantai iltana, voi PNT®mobilen ilmoituksista, omalta kotisohvalta, tarkistaa oliko naapurilla juuri tänään ne tupaantuliaiset joista hän jo ennakkoon ilmoitti ilmoitustaululla.

PNT®mobilen virtuaaliselta kirpputorilta löytyy ehkä ne kaivatut lastenvaunut tai polkupyörä, se mikä naapurilla roikkuu käyttämättömänä nurkissa ja se mitä itse muuten joutuisi kirpputoreilta tai netistä metsästää voi löytyä yllättävänkin läheltä.

Hallitus on keskenään taas jonkun päivän talkoille päättänyt… Mitä jos asian tekeekin toisin, annetaan asukasenemmistön päättää. Julkaistaan kysely. Sopisiko talkoot parhaiten viikolla vai viikonloppuna, valitaanko torstai, lauantai tai sunnuntai. Kysymällä osallistat asukkaita ja tiedät mikä ajankohta mahdollisimman monelle sopii. Kyselyn kautta näet mikä ajankohta on saanut enemmistön kannatuksen ja päätös talkooajankohdasta on tehty, asukkaiden äänellä.

Kun asukastyytyväisyys puhuttaa - kysymällä se selviää.

Hana on rikki, mistä ne yhteystiedot löytyvät? PNT®mobilen kautta voi lähettää viestin suoraan huoltomiehelle, jopa kuvan kera, tai kysymyksen isännöitsijälle esim vapautuvista parkkipaikoista tai tietoja vastikkeesta.

Onko tieto mennyt perille? Kun lähetät asukkaalle tiedotteita tai dokumentteja ja pohdit onko näihin reagoitu, selviää se pyytämällä vastaanottajalta lukukuittausta.

Varauskalenterit luodaan aina taloyhtiön tarpeen mukaan eikä erillisiä palveluita tähän tarvita, vaan niin viestintä kuin varauksetkin hoituvat saman PNT®mobilen kautta.

Dokumenttipankki mahdollistaa tärkeiden dokumenttien säilömisen yhdessä paikassa. Myös asunnon kiinteiden laitteiden ohjelehtisten, kuten jääkaapin ja hellan käyttöohjeet voidaan säilyttää PNT®mobile dokumenttipankissa.

Myös turvallisuuteen tulee panostaa. Kun taloyhtiön pelastussuunnitelma ja pelastautumisohjeet kulkevat asukkaan mukana ja löytyy sieltä mistä kaikki muukin asumiseen liittyvä, PNT®mobilesta, ollaan jo viestinnän osalta vahvoilla.

Ohjeet ja säännöt ovat myös aina asukkaan ulottuvilla kun jokin asia askarruttaa.

Mikäli kaikki osiot eivät sovellu taloyhtiösi käyttöön, valitset vain ne mitkä haluat. Tarvittaessa voit laajentaa sisältöä tarpeen muuttuessa.

PNT®mobile


PNT®mobile tuo myös laajennettuja mahdollisuuksia porrasnäyttöihin.

Kun viestintä tehdään helpoksi ja keskitetysti, kun kaikki löytyy yhden palvelun kautta, lisää se asumismukavuutta ja parantaa asukastyytyväisyyttä, mikä vuorostaan helpottaa monen palveluntarjoajan arkea – yksittäisestä tiedottamisesta viestintäjärjestelmään!

Kysy meiltä lisää!