Uusia ulottuvuuksia asukasviestintään

Helppokäyttöisyys on One4All digitaalisten porrasnäyttöjen perusominaisuus

One4All digitaaliset porrasnäytöt muuttavat kiinteistön viestinnän reaaliaikaiseksi. Erilaisia paperisia tiedotteita ei enää tarvitse käydä kiinnittämässä rappukäytävän seinään, kun kaiken tarvittavan tiedon voi jakaa porrasnäytössä.

Erillisille toimijoille kuten esim. isännöintitoimistolle ja huoltoyhtiölle tehdään kunkin käyttökohteen mukaan omat sisältökentät. Helppokäyttöisen käyttöliittymän avulla tiedotteet on helppo päivittää etänä mistä tahansa nettiyhteyden päästä.

Kullakin käyttäjäorganisaatiolla on järjestelmässä omat hallintaoikeudet omaan sisältökenttäänsä. Porrasnäytön esikatselussa eri toimijat näkevät näytön kokonaisuuden, jolloin ei tarvitse käydä paikanpäällä katsomassa, miltä porrasnäyttö todellisuudessa näyttää. Jos toimijalla on useita käyttökohteita, niitä voidaan hallinnoida samoilla tunnuksilla ja päivittää yhdessä tai erikseen, jolloin säästyy aikaa. Hallintajärjestelmä mahdollistaa myös tiedotteiden ajastuksen ja tietojen tuomisen ulkopuolisista palveluista.

Realia Managementin isännöimässä Keskinäinen Työeläkevakuutusyhtiö Varman Helsingin Arabianrannassa olevassa uudiskohteessa ollaan tyytyväisiä One4All -järjestelmään. Nelirappuisen taloyhtiön tietojen päivittäminen sujuu kätevästi.

- Parasta on helppokäyttöisyys. Myös huoltoyhtiöt ovat myös olleet tyytyväisiä asukasluetteloiden päivittämisen helpottumiseen. Tästä on paljon hyötyä taloyhtiölle ja isännöitsijälle, toteaa isännöitsijä Anna-Leena Tolonen.

Samoilla linjoilla on Walttari Oy:n isännöitsijä Hannaleena Kuutilo, jolla on muutaman kuukauden ajalta käyttäjäkokemuksia sekä uudiskohteesta että remontin yhteydessä digitaaliseksi muutetusta porrasnäyttöjärjestelmästä.

- One4All porrasnäytöt ovat äärettömän simppeleitä käyttää ja helppoja päivittää. Toivonkin, että mahdollisimman moni taloyhtiö ottaisi ne käyttöön.

Kuutilo lisää, että paperisista tiedotteista pyritään pääsemään eroon, sillä niiden jakaminen tuntuu ajanhukalta, kun saman tiedon voi päivittää reaaliaikaisesti porrasnäyttöihin.

Tehostuneen asukasviestinnän selkeitä hyötyjiä ovat asukkaat. Kun kaikki tiedot löytyvät samasta paikasta, viestintä on selkeämpää. Nykyaikaisen järjestelmän avulla porrasnäyttöjen sisältö myös kulkee mobiilisovelluksessa asukkaan mukana, missä ikinä hän liikkuukin. Näin myös asukastyytyväisyys paranee.

One4All -järjestelmä voidaan ottaa käyttöön myös olemassaolevaan infonäyttöön. Järjestelmä on esittelyssä Kiinteistö 2015 -messuilla Helsingin Messukeskuksessa 18.-20.11.2015.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Kitte Hamilton, puh. 040 7611 923.