Asukasturvallisuuden kehittämisestä

Saastotuki_One4all.jpg

 

Taloyhtiön hallinnolla on hallituksen puheenjohtaja Eino Rantalan johdolla vahva tahtotila panostaa taloyhtiön asukasturvallisuuden kehittämiseen. Taloyhtiössä on jo pitkään jatkunut tahallinen ja toistuva epäasiallinen käytös.

Tiedonkulun helpottamiseksi asukkaiden ja hallituksen, isännöinnin sekä huollon välille on otettu käyttöön digitaaliset asukasviestintäratkaisut. Myös siivousyritys haluaa aktiivisesti jakaa asukkaille tietoa taloyhtiössä tapahtuvista ilkitöistä.

Kun aktiiviset asukkaat tiedottavat hallintoa taloyhtiössä tapahtuvista asioista, on hallituksella paremmat mahdollisuudet etsiä ratkaisuja ja tehdä tarvittavia toimenpiteitä parantaakseen asumisviihtyvyyttä ja turvallisuutta.

Nyt hallinnon ratkaisuna on kootusti vastaanottaa asukkaiden lähettämät viestit sekä jakaa asukkaille tietoa yhden PNT®manager hallintajärjestelmän kautta. Tieto välittyy kaksisuuntaisesti asukaan ja hallinnon välillä.

Asukkaille on käytössä PNT®mobile asukassovellus ja asumiseen liittyvä tieto tavoittaa asukkaat myös digitaalisten porranäyttöjen kautta. Helppokäyttöiset monikanavaiset ratkaisut palvelevat tehokkaasti niin hallitusta, isännöintiä, huoltoa, siivoajaa kuin kaikkia asukkaita. 

Myös asukaspalveluihin halutaan panostaa turvallisuussyistä. Saunan ja pesutuvan varauskalentereilla ja iLOQ kulunohjauksella pystytään paremmin seuraamaan tilojen käyttöä.

Olemme mukana auttamassa taloyhtiötä palveluiden käyttöönotossa ja seuraamme kiinnostuneena projektin etenemistä. Eino pohtii videossa lyhyesti taloyhtiönsä alkusyitä informaatiojärjestelmän käyttöönotolle: