Isännöintipalvelun osana digitaalinen viestintäjärjestelmä

Talopro_One4all_nimitaulu_isannointi_isannoitsija.jpg

“Taloyhtiöviestintä on tärkeä osa palveluamme”, kertoo Talopro:n toimitusjohtaja Teemu Paakkanen.
 

Isännöintitoimisto Talopro Oy Lahdesta näkee taloyhtiöille tarjoamansa sähköisen viestintäjärjestelmän tärkeänä osana isännöintipalveluaan.

“Pääsääntöisesti me hoidamme noin 40 eri taloyhtiön viestinnän, mutta halutessaan myös taloyhtiöiden hallitus voi osallistua siihen päivittämällä digitaaliseen näyttöön oman taloyhtiönsä viestejä”, toteaa Talopron toimitusjohtaja ja AIT isännöitsijä Teemu Paakkanen.

 

TaloPro_One4all_isannoitsija_isannointitoimisto.jpg

Taloprossa isännöitsijä Ville Härkönen vastaa taloyhtiöiden viestinnästä ja asukastietojen päivittämisestä näytöille
PNT®manager hallintajärjestelmän kautta.. Lue lisää.

 

“Tämä etänä päivitettävä viestintäjärjestelmä on meille erinomainen ratkaisu”, isännöitsijä Ville Härkönen kommentoi. “Moni pienempi, mutta tärkeä viesti jäisi printtaamatta ja viemättä rappukäytävään, mutta nyt tällä sähköisellä järjestelmällä homma hoituu paljon tehokkaammin ja helpommin."

 

Myös asukastietojen päivittäminen näytölle saman järjestelmän kautta helpottaa isännöinnin työtä merkittävästi.

Kehityksessä mukana

Inforuutujärjestelmän kehittäminen sai Talopro:ssa alkunsa jo 2012 kun toimistossa mietittiin viestinnän hitautta, työmäärää ja kustannuksia. Tarve viestinnän kehittämiselle lähti myös urakoitsijoilta; laajojen putkiremonttien hankeviestintä työllisti aivan liikaa ja viestintää oli hankalaa hallinnoida.

One4alin inforuutujärjestelmää, digitaalista porrasnäyttöä on Taloprossa käytetty nyt noin kolme vuotta. Isännöintiyritys esittelee aina myös uusille asiakkaille järjestelmää osana isännöintipalveluaan.

“Se että olemme “digitalisoineet” viestinnän on merkki palveluidemme laadusta ja viesti siitä, että olemme mukana kehityksessä. Lisäksi tällä järjestelmällä olemme saaneet pienennettyä mm. postituskuluja ”, kertoo Teemu.

 

Talopro_One4all_isannointi_viestinta.jpg

”Pystyn hallinnoimaan kaikkien taloyhtiöiden viestintää helposti
myös älypuhelimeni kautta”, toteaa Teemu.

Tavoitteita ja suunnitelmia

Tulevaisuudessa Talopro haluaa tarjota myös rivitaloyhtiö-asiakkailleen viestintäjärjestelmäksi PNT®mobile asukassovellusta.

“Meillä on selkeä visio siitä miten tämä järjestelmä monipuolisesti hyödyttää asiakkaitamme. Linkitys mobileen on hyvä sykäys kehitykselle”, sanoo Teemu.

 

Viestinnän lisäksi näyttöjen ja asukassovelluksen kautta asukkaat saavat käyttöönsä myös yhteistilojen digitaalisen varauskalenterijärjestelmän. Lue lisää.

 

Myös mainostaminen on yksi merkittävä tulevaisuuden visio järjestelmän käytön tehostamiseksi ja kustannussäästöjen saamiseksi.

“Yhteistyömme mainostoimiston kanssa on lähtenyt jo käyntiin. Taloyhtiöiden luvalla mainostajille voidaan tarjota näytöltä yksi ruutu käyttöön. Esimerkiksi siivous- ja kodinhoitopalvelut sekä pankki ovat kiinnostuneita hyödyntämään tätä viesintäjärjestelmää kohdentaakseen mainontaa tehokkaammin”, visioi Talopron toimitusjohtaja Teemu Paakkanen. “Lisäksi pienellä mainostamisella mennään kulujen suhteen reilusti plussan puolelle.”

 

 

 

talopro_isannointitoimisto_One4all.jpg