Asukasviestinnän mobiilisovellus

PNT®MOBILE - ASUKASVIESTINNÄN SOVELLUS

PNT®mobile on mobiilisovellus, jota kehitämme taloyhtiöiden ja vuokrataloyhtiöiden asukkaiden viestintätarpeisiin. Se on reaaliaikainen viestintäkanava kiinteistön hallinnon ja asukkaiden välillä. Sovellus toimii myös eri laitteilla selaimen kautta taloyhtiön sisäisenä verkkosivuna.

PNT®mobile toimii saumattomasti digitaalisten porrasnäyttöjen kanssa. Lisäksi se toimii erillisenä palveluna, kuten esimerkiksi rivitaloyhtiöissä. Applikaatio soveltuu erinomaisesti kohteisiin missä porrasnäyttöinvestointia ei tarvita.

Taloyhtiön viestintävastaavat hallinnoivat sisältöä ja lähettävät tiedotteita PNT®manager:n kautta mobiilisovellukseen sekä digitaalisiin porrasnäyttöihin. Lisätietoa taloyhtiön hallinnolle kehitetystä kiinteistönpidon ja asukasviestinnän hallintajärjestelmästä löydät tästä.

PNT®mobile ominaisuudet

  • Reaaliaikainen asukasviestinnän työkalu
  • Asukkaalle suunnatun tiedottamisen ja viestinnän väline
  • Kahdensuuntainen viestintä asukkaan ja hallinnon välillä
  • Varauskalenterijärjestelmä
  • Asukaskyselyt
  • Asukasryhmäkohtainen tiedottaminen
  • Push-ilmoitukset, lisätietoa Push-viesteistä
  • Tiedotteiden Lukukuittaus, joka vahvistaa että viesti on avattu
  • Dokumenttipankki: kodinkoneiden käyttö- ja huolto-ohjeet, pöytäkirjat
  • Ohjeet ja säännöt, kokoaa yhteen ns. asukaskansion
  • Toimii asukkaiden ilmoitustauluna ja virtuaalisena kirpputorina
  • Pelastussuunnitelma, valmis rajapinta Pelsuun

PNT®mobile ladattavissa Androidille ja iOS:lle, ja se on käytettävissä myös selaimella. Tietoturvasyistä tuemme vain niitä versioita, joihin käyttöjärjestelmävalmistaja tekee tietoturvapäivityksiä.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää.

 

564x212-mobiilisovellus.jpg

Mitä PNT®mobile mahdollistaa

  • Tukee yhteisöllisyyttä
  • Kokoaa asukkaalle asumisen tiedot yhteen paikkaan
  • Tukee kahdensuuntaista viestintää asukkaan ja hallinnon välillä
  • Kohdentaa Push-ilmoitukset tärkeille viesteille
  • Asukas varmistaa Lukukuittauksella viestin perillemenon
  • Osallistaa asukkaan päätöksentekoon asukaskyselyillä
  • Toimii asukkaiden keskinäisen viestinnän välineenä
  • Toimii asukkaiden virtuaalisena kirpputorina
  • Toimii yhteistilojen varauskalenterina
  • Toimii taloyhtiön sisäisenä verkkosivuna
  • Toimii selaimenkin kaitta, jos älypuhelinta ei ole käytössä
  • Tavoittaa asukkaat reaaliajassa

Lue lisää palvelumme hyödyistä ja käyttötavoista.